i like, i like

Det var jäkligt trevligt igår. Lodismys, kortspel, B&J, chirre och en massa surr fram till klockan två. När dom for härifrån satt jag vid datorn ganska länge, kände inte för att gå och lägga mig själv. Tillslut gjorde jag det. Hade tänt alla lampor i hela huset även två i sovrummet - vilket jag hatar. Kan inte sova när det är ljust. Men jag var tvungen, var rädd :( för vad vet jag inte. Men man börjar alltid inbilla sig massa saker. Halv sex slog jag igen min små gröna iaf. Åtta kom vovvarna och slickade mig i ansiktet och ville ha käk. Blev jävligt sur. Kunde somna om sen iaf, tur det :)



Nille och dom vann båda sina matcher i helgen, roligt!
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske fara på hockey som alla andra?
Återstår att se. Nu ska jag ta en powernap iaf.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0