hoping for the best but expecting the worst

Hejhopp! Helgen var lugn och skön. Lördag var vi hemma på slåtter. Jeppe har varit hemma, Ida och Ronny kom på middag. Oxfilé & potatis, jäkligt gott! På lördag hade vi match. Vi vann med 18-1, spännande match måste jag säga ;) Sen for jag till Elin, låg i hennes säng hela kvällen och bara mös. Ida var också med. På söndag hade Nille match, så var och såg den. Sen klippte vi och slingade håret, var verkligen på tiden. Sen middag hos Ika :)


Igår hade vi träning, var verkligen inte min dag. Blev överkörd 4 gånger inom loppet av 2 minuter. Inte allt för glad tjej va.. Nåja. Sen såg vi Prison Break, såååå jävla bra!

Hade en jävligt underlig dröm inatt. Drömde att jag, Ida & Elin var i Thailand. På exakt samma ställe som vi varit tidgare. Och Isabell var mitt barn och en jäkla massa annat ;s Och Nille drömde att det var fest hemma hos mig och en jävla massa annat. HAHA, sjukt!

Idag fyller världens bästa Ida år! ♥

grattis!

Nu ska jag göra nåt vettigt, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0