Julen 2010 :-) Kanske bästa någonsin?

Jag måste nog ha världens bästa släkt.

Av min underbara älskade storasyster fick jag en övernattning på Cape East
med behandling & middag tillsammans med henne. ♥





Av mamma och pappa fick jag en resa! Mamma hade varit ganska fyndig.
Paket 1: Flygbiljett Luleå-Stockholm
Paket 2: Övernattning i Stockholm
Paket 3: Flygbiljett Stockholm-Fort Lauderdale(Florida)
Paket 4: Övernattning 2 nätter i Fort Lauderdale
Paket 5: KRYSSNING 7 dagar, Haiti-Mexico
Paket 6: Flygbiljetter hem



Gissa om jag blev glad?! Ännu en resa att se fram emot, ska bli så jäkla kul alltså! :-)

Fick även två Peaktröjor, en Nikejacka, smink, spray, godis, bakbok, smycken och pengar! Tror det var allting. Detta var lätt den bästa julen EVER! :-)



Sötaste Milo som var sjuk på julafton.. stackarn :-(

Nu ska jag avrunda!
GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: henna

åhh vilka bra julklappar du har fått :) vilken båt ska ni åka på kryssningen?:)

2011-01-08 @ 14:59:53
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0