Ont, det gör ont men det går.. :-)

Världens sjukaste grej hände idag. Jag och pappa satt vid köksbordet och jag satt och matade Milo. Så skulle jag luta mig bakåt i stolen och så poff! Kändes som om någon tröck in i en kniv i ryggen på mig.

Lina: Aj, aj, aj

Pappa: Vad händer?

L: Min rygg.....

P: Luta dig bakåt

Försöker luta mig både framåt och bakåt men allt gör så ont så jag skrek rakt ut

L: AJAJAJAJAJAJAJAJA (börjar gråta)

Mamma och pappa i kör: Men vafan händer?!?!

L: HJÄÄÄÄÄLP

Pappa flyger upp från stolen och hjälper mig upp.
Försökte gå en sväng - gick ganska bra.
Försökte böja mig - gick åt helvete.

Mamma hjälpte mig ner på golvet, så där fick jag ligga i typ en halvtimme. Plus en pronaxen och två panodil. Vet inte vad det var som hände. Det känns inte lika mycket nu men kan fortfarande inte röra mig fullt ut. Helt sjukt alltså!

Har haft problem just på det stället i ryggen förrut men långt ifrån såhär ont.
INTE OKEJ ALLTSÅ!




Bli by-the-way Ylläs iallafall, wehoooo :-)
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA! ♥
(om jag nu inte uppdaterar imorgon,
vilket jag tvivlar starkt på)

En till by-the-way, skiter i dendär jäkla listan nu. Inte min grej ;-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0