Felåååt

Har sett att mina läsarantal bara gått neråt,
felåt för dålig uppdatering - bättre kommer, lovar!

Har inte hänt så mycket spännande. Känns som att jag varit till Haparanda hur många gånger som helst. Varje gång jag åker hem därifrån är jag alltid lika besviken på deras dåliga utbud.

Har spenderat dagen på Team Sportia, inte jobbat utan slagit in julklappar hela dagen lång. Faktiskt ganska roligt, tro det eller ej! Kan ju ha varit sällskapet och världens bästa personal som gjorde det också, som vanligt.. hö-hö!

Kanske det bästa av allt - jag ska fira nyår i Ylläs!
Ååååh, ska bli så kul och mysigt alltså, längtar redan :-)




Myyyyyyys!



Nu ska jag avrunda! Julklappsinslagning 12-15 imorgon, sen den ska jag och farmor fixa ihop den årliga julkorgen! Efter det väntar träning och inte att glömma Bingolottos uppesittarkväll, viktigt :-)

Landbandytunering på julafton, tagga! ;-)

PS. jag har världens bästa syster!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0