♥ Dag 8 - En ny bild på mig och 10 fakta

En ny bild på mig

Riktigt färsk faktiskt! Knäppt för 1 minut sen.
Osminkad och flottigt hår ;-) grrr!

 

10 fakta om mig:

1. » Jag älskar godis. Det är det bästa som finns!
Kan trycka mängder, har inget stopp liksom!

 

2. » När jag är själv gråter jag typ hela tiden, haha!
Extreme home makeover och många andra
sorgliga tv-serier.. Hö-hö!

 

3. » Hatar ljusa färger. Typ blekrosa, beige, ljusbrun och sånna.
Kan tycka att det är fint på andra men skulle aldrig sätta ett
sånt plagg på min kropp. Inte min färg liksom ;-)

 

4. » Tänker allt för ofta "men undra vad alla andra tänker".
DÅLIGT - jag vet.

 

5. » Har ett pretty good temperament!
Inte och leka med när jag bli sur/arg. Såkallat "finnhumör".



6. » Älskar och träna! Men alldeles för många
gånger biter latmasken mig ;-)

7. » I allt jag gör känner jag att jag alltid måste vara bäst.
Prestationsångest typ.. :-)

8. » Pratar i sömnen! Alltid lika kul att höra vad man sagt ;-) haha

9. » Jag älskar småbarn! Iaf när dom är lika gulliga som Milo ;-)

 

10. » Älskar OC & OTH :)

 

Nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: Ida

biter latmasken i dig!?!? Är du tossig människa, du tränar ju hela tiden :)

2010-12-16 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0