♥ Dag 3 - Mina drömmar

"Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå"

Jag vill resa jorden runt. Jag vill tjäna pengar.
Jag vill skaffa familj. Bygga hus.
Ha ett bra jobb. Förändra världen.

1000 drömmar - 1 verklighet?

Jag har många mål i livet som jag hoppas, tror och vill att jag en dag ska kunna uppnå. Men vägen till att nå dom drömmarna kommer inte vara enkel, det gäller att kämpa för allting. Göra det bästa utav allt och aldrig ge upp!

Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Just nu jobbar jag i butik och känner att det inte riktigt är min grej. Jag vill jobba mer med människor. Göra något bra för alla människor och påverka andra människor, förändra och göra gott. Detta är bara en vision jag har i mitt huvud. Hur det blir i slutändan vet man aldrig.

Det är bättre att sikta högt och bli flyttad neråt!

Hur jag ska ta mig dit jag vill vet jag inte,
men att jag ska dit - det är ett som är säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0