♥ Dag 2 - Mina föräldrar

Pappa Stefan
Kanske världens lugnaste människa?! Tänker alltid en gång extra innan någonting flyger ur munnen på honom. Han vill alltid alla människor väl och ställer alltid upp. Vi bråkar sällan och när det väl händer så är det oftast kortvarigt. Pappa är en riktig handyman och fixar nästan alltid allting själv. Pappa är även tränare i vårat bandylag, vilket gör att han känner mina kompisar ganska så jätte bra ;-)


Mamma Camilla
Först på senare dagar jag och mamma kommit närmare varandra. Under högstadiet hade jag nån jäkla period och allt som hade med mamma och göra var piss. Jag är glad att jag mognat till och att jag kommit närmare henne. Mamma ställer alltid upp, i vått och torrt. Mamma gör sällan fel.



Ni är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0