♥ Dag 1 - Presentera mig själv.

Vem är jag?

Ja, vem är jag egentligen? För er som inte känner mig så heter jag Lina Bergeskans Tano och för er som känner mig så heter jag också Lina Bergeskans Tano. Jag är 17 år och bor i Kalix. Läser Handelsprogrammet på gymasiet och är ganska nöjd med mitt val av program. Folk kan nog uppfatta mig som ganska sur, skulle nog inte säga att det är så, men ser oftast det negativa före det positiva (dålig egenskap, I know). Är ganska bestämd av mig men jag har en bra sida också, jag lovar :-)

På fritiden tränar jag för det mesta. Spelar bandy, som förövrigt fler tjejer borde börja spela! Är tillsammans med Niklas som är tre år äldre än mig. Gillar att umgås med mina underbara vänner och spenderar gärna mycket tid tillsammans med familjen :-) Jobbar extra på Team Sportia där jag trivs bra. Älskar att resa!



Det får räcka så, vill ni veta något mer så får ni fråga!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Eveejjj

KYYYL ATT VI SKRIVIT SAMMA :) men ser oftast det negativa före det positiva. haha

2010-12-08 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0