27 december

Har spenderat dagen i Luleå tillsammans med Ida, Jenfi, Adde & Petter. Det var sjuuuukt mycket folk så vi hade knappt ork att vara där. Sprang igenom dom affärerna vi var intresserade av och sen åkte vi hem! Köpte en systemkamera idag, finally! Som jag längtat ;-) Väntar bara på att batteriet ska laddas så jag får börja använda den! Wihoooo



Köpte tre tröjor på Gina och fick bytt storlekar på båda mina Peaktröjor, perfeeeekt.

Nu vet jag inte om det blir Ylläs på nyår, allting är lite messed up för tillfället..


Nilles födelsedag imorgon, kanske måste börja fundera på en present, eller..?

CIAO

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Vad är det för kamera? :)

2011-01-23 @ 21:07:33
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0