Man borde fylla år oftare

Hej! Började dagen med världens godaste frukost. Det vill säga mannagrynsgröt och äppelmos. Sickt gott! Sen jobb 11-14. Raceade hem och fixade iordning fika och allt som skulle fixas. Sen har vi kalasat fram till nu, fam. Bergeskans/Keskitalo är fortfarande kvar :-) Älsklings mamma har även hunnit med att klippa typ halva kalasets gäster under tiden också!

Har fått massa fina presenter. Mestadels pengar med det sitter helt perfekt i min plånka med tanke på Sthlms resan som väntar till helgen :-)

Har fotat lite bilder med min superkamera ;-)

Mormor som alltig gör så fina paket!

Innehållet:

+ pengar



Presentkort på Fritz Olsson av Micke & Lisa :)


Kanske det bästa av allt! Nya löpardojer av Ida, Ronny och Milo!
Samma som jag har, bara att mina är heeelt slut.


Flera fina kort med bra innehåll ;-)


Ignorera lillrumpan ;-)




Väntar med spänning vad jag får av mamma, pappa och farmor på tisdag! ♥

Nu: soffhäng!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0