@ Landvetter

Hej allihopa! Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering. Har haft 4 helt underbara dagar med mina bästa vänner, har inte prioriterat att sitta vid datorn precis. Berättar lite snabbt bara vad vi roat oss med.

Söndag: Kom hem till Riina typ vid åtta eller nåt sånt? Pratade mest bara, installerade oss i våra rum. Tog en promenad till Hemmakväll/Ica Maxi och köpte flott. B&J för 33kr, fattar ni?!?! Helt sjukt. Tur jag inte bor där, skulle äta ihjäl mig.

Måndag: Shopping inne i Göteborg hela dagen lång. Hittade mig ganska mycket. Mest basplagg och sånna kläder nu när skolan börjar. Sen bara mys på kvällen!

Tisdag: LISEBERG, veckans höjdpunkt kanske? Fyfasiken vad jag älskar karuseller. Måste nog vara det bästa som finns. JAG ÅKTE FRITTFALL! Helt sjukt, förstår inte hur jag vågade, STOLT! ♥ Mindre kul för Ida som hatar karuseller och endast åkte Flumeride och fick mobilen och kameran förstörda(fuktskadade) Stackarn.. :(

Onsdag: Sov ut på morgonen. For på Ica maxi och köpte brie ost, parmaskinka, melon, tacoost, digistive, grillad kyckling och massa annat gott och satt oss i en park och bara mös! Efter det åkte vi in till Göteborg en sväng och shoppade lite till. Nattsuddade långt in på småtimmarna och nu torsdag sitter vi här på Landvetter och är påväg hem. Vill inte :( Jobbigt att säga hejdå åt Riina en gång till.. Jobb imorgon, skola på måndag.. 

Bilder kommer när jag kommer hem! 

Nu ska vi börja kila iväg mot gaten och flyget till arlanda, där blir det maxmat! ♥ 

Ikväll får jag träffa Milo! MYS ♥

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: riina

seriöst, läste din blogg förs nu, märkte att jag skrivit typ ett likadant inlägg som du ;o ha-ha fult!

2010-08-19 @ 19:02:37
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/
Postat av: Jenfi

Och jag dig! <3<3<3

2010-08-20 @ 21:33:12
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0