Första Augusti (3)

Tre inlägg på en och samma dag, när fan hände de senast? ;b

Nu sitter jag här nyduschad med en thékopp och ett äpple och är lagomt nöjd med mig själv. Har jobbat, varit och sprungit, storstädat mitt rum (gått igenom lådor, garderober och sånt.) Vuxenpoäng x3!

Läste Riinas blogg idag och såg att hon hade skrivit att det kändes som att hon var på semester. Så känns det för mig också, har inte riktigt insett att hon kommer att bo där nu. Att huset på Skeppargatan kommer att tillhöra någon annan. Konstig känsla, den blir nog mer verklig när vi åker hem från Göteborg, wellwell - vi får väl se!

Jobb imorgon 9-18, sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske ta igen välbeövlig sömn? Återstår att se. Hjärtat har precis lagt sig i sängen så nu ska jag göra honom sällskap :)


Charmig bild från Turkiet ;)

Fick även mitt Nelly paket i veckan och allt satt som ett smäck!
Tänkte ifall ni ville veta.. ;)


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0