Första Augusti (2)

Goddag! Har jobbat 10.45-15 idag, helt sjukt hur lugnt det har varit. Men det var bara bra, då hann vi ställa iordning ganska mycket inför slutrean. Sen har jag vattnat farmors blommor och sen for jag och hjärtat och hälsade på syster & Ronny. Sitter och lyssnar på Don't Stop Belivin' och funderar om jag ska orkar pallra arslet ut på en löprunda.

Halvjobbigt att ha kort hår när det inte ens räcker till en tofs.

Liten ponnytail och nackhåret kommer inte ens upp ;)

Nååå nu äre väl dags att pallra sig iväg & sen väntar mitt bombnedslag till rum att bli städat när jag kommer hem. Jippitjohooo, eller...?


Återkommer ikväll!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0