16 år och 364 dagar

Imorgon är det min dag.
17år - Grattis, kanske den mest ovärda åldern?



Min sista dag som sexton åring har jag spenderat på skolan fram till halv fyra prick. Har fått en ny engelskalärare, hon var väldigt mysko. Hon gjorde väldigt klart för sig att hon inte släpper iväg oss fören 15.30 som det står på schemat. När jag kom hem bestämde jag mig för att göra bort träningen direkt. 2 varv på rammelberget och andra varvet bestod av backintervaller. Fiiiifan vad jobbigt! Men ack så bra träning :-) Nu har jag varit och kikat en sväng på hjärtats träning i ishallen. Fasiken vad kallt det är där inne!



Nu väntar jag på att han ska komma hem så vi får krypa ner under täcket. Imorgon blir jag väl mest troligt väckt av skönsång och paket :-)
Jag älskar att fylla år.


Nu ska jag mixa ihop en smoothie!
puss & go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0