torsdag

Redan torsdag, veckan har bara swichat förbi.
Inte mig emot inte.

Har väl inte hänt något märkvärdigt denhär veckan heller. (SKRÄLL)

Har betällt klänningen till balen, inte så speciell men ganska söt ändå :)

Gjort nationella i engelska, gick hur lätt som helst.

Räknat Ida och Ronnys småpengar, 1,5 h tog det, endast!
Hoppas dom inte blir arg på mig nu..

Totti har fått ont i tassen och kan bara gå på tre ben.
Pappa får lyfta ut honom när han ska kissa, roligt!



Sen har allting bara varit som vanligt.

Lite träning, idag har jag varit på 1h powerwalk med stavar.
Sköönt som tusan, kolla in vädret! :)



På tal om Ida och Ronny så är dom ju i Thailand.
Kolla vilken gomage Ida har fått!



åååååh vad jag längtar till 7 augusti!



Imorgon är de valborgs och det ska firas med mina fina tjejer :)

That's all,
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0