tisdagkväll

Idag har jag varit ledig.
Gudomligt skönt alltså!

Dock har jag mest legat ner hela dagen,
inte kapabel till att göra något annat.

NU är det däremot bättre.
Super snälla Joe ställde upp som vanligt.
Lite ultraljud, pronaxen och sånt.

Men det hela kommer från att jag är sne, ena benet längre än det andra.
Och allting börjar i högra höften. Och där knyter vi ihop säcken,
Vars var det jag hade ont i vintras? Jo höften.

Hursomhelst.
Har inhandlat lite Maxosol idag (piller mot solexsem),
oparymerad tvål och annat sånt nödvändigt.

FÖR VI HAR BOKAT RESA!
Förbannat underbart.



Turkiet, en vecka! :)

Med mitt hjärta, mamma och pappa.

uuuuuunderbart

så kanske man blir lite brun och fräsch



nåja, dags att sova.
ny dag imorgon!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hehehhe ena benet längre än det andra. Det betyder att om du börjar gå dit näsan pekar och aldrig stannar. Så kommer du tillslut ha gått i en bautastor cirkel och kommer tillbaka till utgångsläget. Lite som när jag är ute och ror båt. Eftersom att jag är starkare i ena armen. Alltså, för att jag har sågat mycket ved med högerarmen.

2010-04-22 @ 02:50:10
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0