Söndag

HEJ

Nu börjar det vara ett tag sen sist.
"Inte haft tid" - det har ni väl inte hört förut? ;)

Hela helgen har spenderats i Nyborg,
första gången jag sover där tre dagar i rad.
Vi har ju bara varit tillsammans ett år... OOPS

Erik och Tesse har varit hemma från Söderhamn, har varit roligt.
Monopoly, hockey(!), kollat bilder & filmer från Thai och jyrat på.
Full fart hela helgen med andra ord.
Kan nog inte bli annat när Erik är i farten tror jag ;D


lånade bilden av tesse, hoppas det inte gör något!

På fredag firade vi Amanda i klubbstugan i Karlsborg.
Alltid roligt till en början men sen kommer det annat folk.
Då säger jag hejdååååå!
Lekar, och en massa tjorv. Orkar inte berätta mer!
Åkte till nyborg efteråt. Nille och Erik hade lite fest...



Nu har Riina ÄNTLIGEN kommit hem!
Ska och träffa henne ikväll, ska bli så roligt.
Hur jag har saknat henne :)

Och Ida, Ronny och Tarmo har efter mycket trubbel tagit sig iväg till Thailand nu iaf. "Nu har du och Nullis en tvåa i tre veckor om ni vill". Tacka för det ;) Hoppas hon inte skojade! Ikväll ska vi bada badkar och inta deras tempursängar!

Nu ska jag hjälpa mamsen och duka bordet!

HEJRÅ

ps. jag har inte så ont i ryggen nå mer. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0