långfredag

Jag har sån jävla träningsvärk, kan vara den värsta jag nånsin haft.
Helt ärligt så vill jag bara gråta varje steg jag tar.

Idag har jag och pappa kört skoter, våran årliga vintertur.
Det var kul, jag höll på att köra oss åt helvete, kunde inte svänga.. ;)
Jobbigt att sitta och spänna sig med träningsvärk.

Sen har det varit folk här hela dagen,
nyktra och onyktra. Min kära bror fylller nämligen år idag.

Hela tjocka släkten och Micke, Lisa och inte att
förglömma deras goa Sigge! Fy så söt hund.



Löjromsbomb, ädelost paj, helstekt oxfilé, klyftpotatis,
beasås, frukt doppad i smält choklad.

Behöver jag ens säga nå mer?



Och det är fan bra att ta SM-guld, + på alla vis.
Pengar, blommor, smycken. Kan inte bli bättre!

Såhär fint har jag gjort i mitt rum.. ;)



Förresten, nämde jag att jag hade träningsvärk? ;)

NU: Sova!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0