Kola i brevt

Godmorgon (nästan iaf, klev just upp ur sängen).

Jag har iaf fått frukost på sängen av mitt hjärta idag.
Uppskattat, väldigt uppskattat!
Varför är det så mycket godare att äta i sängen?



Jag och Nille var som sagt och sprang i måndags.
Nu kan han inte gå för att han har sån träningsvärk.
Haha, tycker det är lite roligt om jag får säga det själv ;)

Var och hälsade på farmor igår. Hon hittade ett brev som jag skrivit när farfar dog. På brevet stod det: "KOLA I  BREVT". Med bokstäverna åt alla håll och kanter. Nog är man som söt när man är liten. I brevet stod det att jag kände stor sorg inom mig och att jag är stark på utsidan, och en massa mer. Tror inte att det var jag som kom på den dikten själv. Var sex år, så risken är inte så stor va. ;)

Mindre rolig grej som hände igår.
Öppnade kylskåpet.
Åhhh vad gott med mjölk, tänkte jag.
Öppnade tetran.
Hällde upp ett stort glas.
Hällde i mig säkert fem klunkar.
Dadadadaaaa!
SUR MJÖLK

Ska fan stämma Ica Näsbyn, typ fjärde sura mjölktetran på en vecka.

Har förövrigt spelat en hel del yatzy, sett tre bra filmer.
The Holiday - världens bästa/gosigaste/mysigaste film!
Pearl Harbor - "Har du inte sett den, då måste du fan se den..." Jahapp, bara att göra det då...
Law Abiding Citizen - Jäkligt bra film!



Nåja, nu ska jag försöka hitta nån slags ork så man tar sig ut och springa.
JIPPITJOHOOO VAD ROLIGT! fast.....ne. Det var ju inte så roligt.


Skön låt!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Law Abiding Citizen, var fanimig riktigt bra. The Holiday sög dock mer än uppförsbackar.



Jag noterade att jag finns med bland dina länkar. Wow. Nu är ju bara frågan, När kommer det ett hyllningsinlägg om den fantastiska figuren Fredrik... aka... Fegon? hö hö

2010-04-07 @ 23:11:09
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Lina

Riktigt grym ja!



Det kommer, det kommer.. Ett sånt inlägg är inget man skriver på en kväll vettu ;)

2010-04-08 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0