härliga söndag

Självklart var det inte så som jag skrev det inatt.
Eller ja, kanske till viss del. Men det skiter vi i nu. :)


Varit ute i solen idag, lekt med Isabell, sett hockey, tvättat bilen,
långprommis med pappa, läst bok, duschat hundarna, ätit god middag.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.

En sak är då säker, från och med nu ska jag alltid sluta dricka i tid,
då slipper man baksmällan, och det är gode nice!

Bilder från gårdagen kommer, nångång av Ida :)

Skola imorgon....


nu hoppas vi på detta!

PUSS :)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, nångång ja :)

2010-04-12 @ 11:04:56
Postat av: Fredrik

Det finns bara tre anledningar till att sluta dricka, i tid:



1. Polisen för en till fyllecell

2. Man ska flyga en rymdfärja till Mars och landsätta en människa där, för första gången. Dagen efter.

3. Man ska träffa Fegon dagen efter. För en fika. Och vill se så bra ut som möjligt, för att slippa skämmas.



:P



2010-04-15 @ 00:49:04
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Lina

Tredje förslaget är nog den bästa anledningen varför man ska göra det ;p

2010-04-15 @ 21:37:46
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Ida

Hallå Hallå Hallå, jag tycker du är dålig på att uppdatera! Jag blir ju ledsen, kollar din blogg varje dag och aldrig kommer det ett nytt inlägg... ;)Puss & go! =)

2010-04-16 @ 12:55:48
URL: http://stenmanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0