fredagsmyyyys

Vi drar en Ida!
HEJ ALLA FANS




Jag lever! - Även om det inte verkar så.

Denna vecka har det varit mycket.
Förklaring till varför det varit så dött från min front.
Därav facebookstatusen "busy woman".

Hur som helst så har skolan börjat och jag har varit
och jobbat nästan varje dag efter skolan.

"mitt andra hem" som Fredrik kallade det.
Team Sportia med andra ord. Fast det är ju inte riktigt så.
Tjänat lite pengar iaf, och det gillar vi, big time.

Nu är det fredag. Och vad händer då?
1. Helg
2. Ledig
3. En massa roligheter

Fast jag har absolut inga planer för helgen.
SUCK


Hursomhelst. Har knappt hunnit träna under veckan.
På måndag skulle jag och Ida och gymma, kl. 21.15.
Skulle ta en genväg.
Vilket slutade med att vi körde fast.
I en halvmeter LERA.

Ikke bra, ikke bra alls.

Idas gravid hormoner flödade och krokiodiltårarna började rinna.

Pappa och Nille fick hålla på i en timme innan dom fick lös bilen ur den där JÄVLA leran. Ida fick plumsa i djupsnö för att ta sig hem, och orsaken till varför vi for den vägen var kanske att jag råkades säga att vi kunde köra där. OOOPS

Nåja, nu kan vi skratta åt det iaf.

Idag har jag fått träna. tjoho

Varit och sprungit intervaller i 40 min.
Foppa var mer trött än jag, fick peptalka han.

Nu ligger han här och flåsar som en hund (haha, roligt skämt).

Här är en charmig svettig bild på oss ;)



Sen fyller en riktigt puma år idag!
17 år!


GRATTIS!

Nu ska jag hoppa i duschen.
SMGULD middag ikväll.
Eller grillbuffé på hotellet.
FETT NICE
Har väl inte nämt att vi tagit smguld?


PÖSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Eeeh, nä det har jag inte hört! Det var något nyss ;)

2010-04-16 @ 17:25:41
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

nytt*

2010-04-16 @ 17:28:08
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0