det var bättre förr men det ska bli bättre framöver

Den omtalade skotercrossen gick av stapeln idag.

Hade ingen lust att fara, men var tvungen eftersom vi skulle bli uppvaktade.

Vi stod där, alla tittade på oss, vi fick varsin ros av min
syster (som förövrigt agerade kranskulla under kvällen),
även en kram, sen hurrade alla åt oss och så avslutade vi med vågen.


söt chej

Sen väntade jag bara på att jag skulle få fara hem.
Kvällen började iaf bra, sen vet jag inte.

Nu har jag städat mitt rum i 2,5h - två och en halv jävla timme.
Fan vad jag är duktig.

Nu ska jag sova, är faktiskt lite halvbitter idag.
Vet inte varför, kanske för att det var sista dagen på praktiken? ;)

Nu är det dags att sova, klockan är mycket.
Födelsedagsfirande och påskmys imorgon!
Jobbig dag att vara ensam på hjärtat.. :(

Tokmysig låt!


Sleep tight! Pussis


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klart att det beror på praktiken. Jag förstår att du drabbades av panik när du insåg att du hade fyra dagar kvar där, samtidigt som jag inte hade några fler arbetspass. Lyckligtvis för dig så kom jag tillbaka sista dagen bara för att rädda dig, dina intryck och ditt betyg.



Äh, Glad påsk... kärring :)

2010-04-03 @ 01:40:06
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja.. Det var nog det. Tur att alltid räddar mig ;)



Glaaaad påsk =)

2010-04-04 @ 16:49:12
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0