it's always harder the second time around

Hejhallå. Nu börjar det vara ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg här. Sitter för tillfället och ser hockey med min nya favorit i famnen (d.v.s datorn, det enda som är endel irriterande är att T-knappen vill lägga av då och då, så ni får ha lite överseende om det är borta nåt T här och var.) Helt sjukt hur trött jag har börjat bli nu när skolan har dragit igång. Inatt somnade vi typ klockan ett, Nille for och tränade klockan nio men jag fortsatt och sova till klockan ett. Sen for jag, mamma och pappa och kollade på lite tomter överallt i Kalix. När vi kom hem igen la jag mig i sängen och sov - två timmar.. ;o Och jag är fortfarande lika trött.

Har sån träningsvärk sen gymet i torsdags, det är helt sjukt! Körde med stång, vilket jag inte brukar göra i vanliga fall. Men gillar ändå och ha träningsvärk, då vet man att träningen gör något iaf!
Nyss fick jag sug efter nånting, och jag kunde inte komma på vad det var, men nu vet jag - blev helt sjukt sugen på mannagrynsgröt! Fysatan vad gott, det ska jag äta till frukost imorgon!



Snart ska jag duscha, sen kommer Ida hit! Blir trevligt, börjar vara ett tag sen nu. Man hinner ju knappt när det är så mycket skola och allt vad det nu heter. Vad vi ska hitta på vet jag inte - känner för att bara ta det lugnt och äta godis, typ :)


Nåt jag inte förstår mig på och har tänkt på under nästan hela sommaren - är hur endel orkar dricka och festa varenda helg, och ofta två dagar t.o.m? måste man dricka för att kunna ha roligt? Själv har jag knappt druckit något på hela sommaren - och det känns så himla skönt. För jag har haft så roligt iaf! Känner inte alls att jag behöver göra det för att ha roligt, för att passa in eller ja, bara för att göra det. För det första är det dyrt, och man mår piss dagen efter, OCH väldigt ofta slutar sånna kvällar i bråk och massa tråkiga disskutioner. Nej tack till det! Säger absolut inte att det är fel att dricka och festa. Jag gör ju också det ibland, men varje helg.. Det är för mig alldeles för mycket :) Och jag tänker absolut inte på några speciella personer eller nånting - bara en fundering jag har haft i min skalle under ett bra tag nu :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen!
So long - puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0