life is a flower

Hej hopp!

Sitter i sängen för tillfället med min govovve bredvid mig han är så söt :)


Idag har jag inte vartit på skolan. Har haft så dåligt i magen hela helgen och det fortsatt även idag. Har haft ont i huvudet och eftersom att mina p-piller är så konstiga så blir man så trött. Måste ta mig tid och gå och kolla upp detdär. Jag har legat i sängen hela dagen, har varit så otroligt skönt och välbehövligt! Har börjat se gossip girl igen, och fytusan vad det är bra! Sen kommer Nille hit efter hans träning och då ska vi se några Grey's avsnitt, den serien om nån är VÄRLDENS bästa! ♥ Sen har han lovat(läs: jag har bestämt att han ska ge) mig massage, inge fel i det ;) hihihihi....

Förövrigt så är det lugnt i skolan i veckan. Måbra dag på änglagården imorgon, 8-11, sen slutar vi. Ska höra om systeryster vill äta lunch med mig. Och så tänkte jag hälsa på min farmor, börjar vara för länge sen sist nu! Ronny har åkt bort så ska hitta på något med Ida nån kväll också :-)

Min tötnos åker bort hela helgen och spelar bandy :( Tråkigt! Men jag har något annat att se fram emot, med Ida och Ronny. Fick ett kort på min födelsedag som löd såhär:

Älskade Snuttipluttan!
Tänka sig att våran Lill-Pilli har blivit Stor-Pilli!
(Tänka sig att snart är det du som bor på
Rammelbergsvägen 2B med Ronny, inte jag...)

Presenten detta år är en upplevelse,
inte vilken upplevelse som helst, utan i år
har du "turen" att få spendera en HEL dag
med oss två, där vi ska tillägna åt oss
diverse aktiviter och mys!

Så lördagen den 19:e får du se till att agandan är
tom, för då drar vi iväg på äventyr, med eller utan Nullis, du väljer...


Det blir utan Nullis, men det går nog lika bra! Dock har jag INGEN aning om vad tusan det är vi ska göra?! Men det är väl meningen ;D Nåja, vi får väl se vad som händer!

Så här fint var kortet!


och så fick jag två jättefina hängen till mitt Tomas Sabo armband.

änglavingen och hjärtat, den blåa stenen fick jag av nille :)

och av Helena och Riina fick jag ett jättefint Tomas Sabo halsband;



Ni får har lite överseende med bilderna, det är inte så lätt att knäppa med webbcamen när man bara har två händer!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Hej så länge :)




Kommentarer
Postat av: Ida

AKTA saltet som fa aan! :):) haha

2009-09-15 @ 18:14:29
URL: http://stenmanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0