eyeyeyeyes

Hallåååå :)

Har just kommit in genom dörren, varit på promenad med foppis (damphunden), men ibland är han bara så söt! Vi gick nästan sex kilometer, och när vi kom hem flåsade han som att han höll på att dö. Det var kul!

Idag har vi varit i änglagården med Kerstin 8-11. Det var kul och mysigt, tycker såntdär är kul. Och hon är en sån härlig människa så jag skulle kunna sitta där hela dagen och bara lyssna på henne :) Efter det gick jag och hälsade på min farmor, min käraste farmor. Hon är så söt :) Och just nu sitter jag och skriver med MORMOR på facebook, fytusan vilken mormor jag har. "Det blir lite fel ibland med krokifingrarna" haha, vad söt hon är :)

Idag har jag varit på lunchdejt med syster och Nils ;) Det var gott och trevligt! Ikväll kommer han hit, vi ska se Idol och Greys. Imorgon ska jag spendera kvällen med systeryster, mysigt!

I helgen ska jag vara med Ida & Elin, det har jag bestämt, visst då? :):)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0