sovmorgon :)

Godmorgon. Sovmorgon idag, hur länge vet jag inte. Antingen 10, 11.50 eller 12.40. Men hur fan ska jag veta när våra lärare säger att vi ska få mejl om när vi börjar och inte börjar. Började vi klockan tio kan dom fan ta sig, skitsamma, deras fel. Vaknade just efter klockan tio av att telefonen ringde. Kände inte igen nummret och fick för mig att det var Julia som ringde. Så svarade i nattmössan och förstod inte vem det var, men då började tjejen i telefonen prata om Nille, DÅ förstod jag ju att det var Tesse som vari telefonen. Jag passade på att gratta henne för hon fyller år idag! Hela 25 år =)



GRATTIS :)

Nåja, nu ska jag gå och fixa lite. Sen promenera till skolan!

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0