let's get lost you can take me home, somewhere nice we can be alone

Matteprov i morse. Gick faktiskt galant måste jag säga! Sen engelska, slutade redan halv ett och började tio. Skönt! Sov i Nyborg inatt för en gångs skull, händer inte ofta! Men är allergisk mot kissemissar så är ganska naturligt att vi aldrig är där. Efter skolan somnade jag som en stock i soffan. Men dra åt helvete vad skönt det var! Sen har vi varit på födelsedags middag hos Kicki så har just kommit hem och landat i soffan. Väntar på att idol ska börja, sen iväg på träning. Fan vad skönt och träna! Längtar faktisk, ska bli kul :)

Imorgon kväll ska jag och mamma nog åka till mormor i Luleå och vara där till på lördag. Shoppa lite, lämna in min dator och träffa mormor och storebror :) Och denne! Ska bli skönt. Är bara så less för tillfället, på allt? Vet inte varför.

Vad skönt det är att bara vara ensam ibland. Bara en liten stund om dagen, en liten stund för sig själv. Tid att tänka och bara vara sig själv. Så skönt, och ibland kommer man bara fram till så mycket :) Lovely!




Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0