I know if I'm falling, you won't let me hit the ground

USCH... Härlig inledning, inte sant? Idag är en sån dag då jag bara vill gräva ner mig, vara för mig själv, sova, eller bara vara helt enkelt. Bara vara själv och inte bry mig om någon annan.

Hursomhelst har vi sovit länge idag, det var otroligt skönt och väldigt välbehövligt. Sen har vi degat i soffan och sett flera grey's avsnitt. Imorgon är det skola igen, var försvinner helgerna egentligen? I fredags hade vi partaj här hemma, det var väldans trevligt! Men nu dröjer det länge innan jag ska dricka igen, nu när bandyn har börjat. Känner mig inte ens sugen nå mer, less allt sånt. Bilder från fredagen finns på facebook. Igår var vi och bowlade, jag , Ida, Ronny, Nille, Mamma och Pappa. Ida vann allt och jag vann över Nille, det var det som var det viktiga ;)

Nu ska jag fara och köpa glass och hyra film, lät bra tyckte jag.

HEJRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0