you can have whatever u like

Hur tusan ska jag nånsin få ihop ett vettigt inlägg här? Har aldrig tid. Busy woman you know ;-) Skämt åsido. NU har jag äntligen kommit igång med träningen ordentligt efter sommaren som har varit endel slapp från min sida. Tränat 9 dagar i sträck! nej nu ljuger jag, en vilodag har jag ju faktiskt haft. Har varit på spinning flera gånger och fytusan vad KUL det är, och så bra träning på samma gång!

Skolan går bra hittils iallafall, får jag väl säga? Inte mycket att klaga på. Första provet nu på fredag, återstår att se hur det går. Skitsamma! Imorgon är vi lediga, eller det är vi egentligen inte. Men vi har bara en lektion och det är idrott, och vad säger vi om det? KRYSSET

Ska försöka stiga upp i någorlunda tid och gå ut på en långprommis med foppa och sedan fara och simma. Ska nog gå och hälsa på farmor imorgon, och en sväng på team sportia. Annars kommer morgondagen bestå av plugg, turismuppgiften & mys med min käraste.

På fredag ska vi på bio, Flickan som lekte med elden. Längtar! Lär vara bra. På tal om bio så var vi och såg "The ugly truth" i luleå i lördags, fan vilken grym film alltså! Heeeelt sjuk ;)



Nu ska jag gå och nanna kudden! ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0