and I know it's wonderful world, but I can't feel it right now

Vilken härlig morgon dethär har varit! Tills nu. Varit så pigg och sugen på att träna. Så i brist på annat gick jag och la mig i sängen och kollade runt på internet. Nu är jag STENDÖD. Trött och seg. Och gruvar mig inför eljusspåret helt sjukt mycket! Två varv och intervaller, vet en tjej som kommer vara död ikväll iaf! Nåja, det måste göras och det SKA göras. För nu är det hårdträning som gäller. Eftersom det är söndag idag får jag berätta att jag ska på landslagsläger 2 november! KUL :)

Igår var jag och inhandlade lite välbehövliga grejer på Team Sportia. Fleecetröja, träningslinne, löparbyxor? eller vad man nu kallar det och ett underställ.



nåja, ska börja fara nu!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0