walking beside the guilty and the innocent. how will you raise your hand when the call your name?

Min stationära dator har gått sönder idag.
Och min bärbara är inne på lagning - grattis!
Så har lånat mammas dator en sväng nu.

Har just varit och sprungit 40 minuter.
Var skönt, även om jag inte är i så bra form.
Men får så dåligt samvete om jag bara ligger inne en hel dag.

Dock var det kanske inte det smartaste jag kunde göra.
Tre tecken på att jag kanske inte borde gjort det.

♦ Pulsen var högre än nånsin fast
   jag sprang i samma tempo som alltid.

 ♦ Jag flåsade som om jag var överviktig
   och aldrig rört på mig i hela mitt liv

♦ Sista trehundrameterna höll jag på och svimma alldeles för många gånger,
   vilket resulterade att jag var tvungen och böja mig ner med huvudet mellan knäna.

Undra om man kanske skulle vila lite? Tåls att fundera på.

(Nu lät det som att jag aldrig vilar och bara tränar,
 så är inte fallet. Men ogillar att inte röra på mig)

Nu vet ni det också! Perfekt.
Nu måste jag springa in i duschen,
pappa hämtar mig på 25 min.
Ska på bandy, och jag måste hinna äta mina hårdbrödmackor också!
Haha, HEJRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0