när livet sviker är det bra att vara två

Idag har varit en bra dag. Delvis.
Ibland undrar jag om Nille är här för att
vara med mig eller för att vara med pappa.

Idag har dom;
Bastat
Druckit öl & whiskey
Druckit drinkar
Sett på hockey
..och nu sitter dom och pratar om POLITIK

POLITIK av allting?! I don't get it. Seriöst. Jonny och David kom hit en sväng, var trevligt. Spelade lite kort med mig osv. Sen for dom och sen dom har farit har pappa och Nille bara pratat politik. Och det är typ... 45 minuter sen. Och Nille kan inte ens nånting om politik. Tillråga på allt är dom full också! Ka-chiiiiiing.

GAAAH. Röd - blå, blå - röd?! VEM FAN BRYR SIG?!

Haha, ska väl inte bara gnälla.
Nille har ju iaf hjälpt till att städa mitt rum.
Var väl alltid något iaf... ;)

Nu ska jag gå och duscha.
Sen ska då jag lägga mig och sova.
Verkar bli utan sällskap iaf.

PUSSIS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0