men det tar aldrig riktigt slut..

1h skola avklarat.
Var inte så jobbigt.
Hjärt och lungräddning.

Seriöst, skulle någon vara medvetslös så jag var tvungen och göra hlr på den personen, jag skulle få sån fruktansvärd panik och jag skulle inte veta vad jag skulle göra. Och om jag väl skulle klara av och göra det skulle jag bara oroa mig för att jag gör fel. Huvva, men det är väl bra att kunna antar jag. Så man har det nånstans i bakhuvudet ifall olyckan skulle vara framme.



Jag skulle lägga ut en bild på allt jag köpte i luleå förra veckan, men det blev inte av. Som vanligt.


åh vad jag är bra på att fota...
och så köpte jag en zebrarandig tröja,
men den har sprungit och gömt sig ;s

och i måndags var vi i haparanda och då fick jag med mig två par skor hem.


Och så möblerade jag om mitt rum igår.


ser så tråkigt ut i dagsljus.
men blev mycket finare :)

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Ida

Myspysigt :)

2009-10-12 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0