lördag nittonde december....

...ska jag se hockey :-) inte vilken hockey som helst.
Utan Carolina Hurricanes vs. Florida Panthers, PÅ PLATS!
Jag som inte ens tycker om hockey, men det kommer nog bli kanoners,
tror jag iaf. Längtar nästan. Eller så är det för att man längtar bort kanske?



Match på lördag, vad kul tänker ni, inte jag. Jag kan inte ens åka med
mina nya skridskor. Vad jobbigt tänker jag. Vad konstigt jag skriver idag tänker jag.

Nu ska jag käka. Träningen var skön. Och nu sitter man här med en sån känsla i
kroppen. Då man är så slut så man bara vill gå och lägga sig. U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Imorgon vet jag inte vad som händer, återstår att se :)

haha, rolig grej förresten! stod framför kaminen nyss och skulle värma mig. Känner en doft av bränt och märker att jag blev lite tunnhårigare bak på skallen! haha, det var kul! ha-ha

HEJRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0