it was only a kiss how could it end up like this?

ÄNTLIGEN HELG! ♥
Förra veckan gick sjukt snabbt,
men den här veckan har varit otroligt seg.
Jobbigt, men nu är det helg, finally!

Idag har jag haft engelskaprov, det gick awesome.
Fick tillbaka mitt matteprov igår. 26,5/30.
MVG var 27. Jag blev arg på mig själv.

Nu sitter jag och läser Camillas blogg
och lyssnar på när dom tränar till kvällens framträndande.
Jag håller alla tummar som finns!
You go girl



Låter bra iaf! Ikväll kommer Eddie åka ut.

Vi har match imorgon, fan vad roligt.
Tagga som fan!
World Cup
för min del nästa helg,
nervöst, redan...

Några låtar som går på repeat hemma hos mig;


Backstreet Boys - This is us


Paramore - Careful


Cher - Save up all your tears


The Killers - Mr. Brightside

Puss och goss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0