if the sun shuts down and decided not to shine no more, I would still have you

Dagen har varit helt wierd när man har ställt om klockan.
Även fast det bara gäller en timme har dagen varit hur lång som helst,
har det känts som iaf. Har inte hänt allt för mycket idag.

Slingat håret, ätit jäkligt god middag, bakat paj.
Gymmat med systeryster och efter det kände jag
mig jäkligt hurtig så frågade om pappa skulle med
ut och springa. Och inte bangar han inte.
6 km, 30 minuter - sagt och gjort!
Sen en bastu på det.
Inte mycket som gått fel denna dag ;)

Underbart avslut på veckan!

Frågan är om det är lika underbart att vakna imorgon?!

Träningsvärk deluxe tippar jag på!

Nu ska jag krypa ner under täcket.
Och imorgon ska jag sova ut.
Vi har ju faktiskt lov ♥



STAY REAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0