I just can't resist you

Hej goddag hallå!

Två lektioner idag, jävligt skönt om jag får säga det själv. Fick tillbaka Turismen idag.

Det första BG sa:

"Jag måste bara få säga att du är......."

Hjärtat i halsgropen, IG tänkte jag.

"....jävligt duktig, finns absolut ingenting att klaga på, precis som jag ville ha det, ett komplett arbete. Du har ett starkt MVG i Turism än så länge"

Ahhh, shit! En tyngd togs bort från axlarna ganska fort, fan vad skönt! ÅH.

Så det gjorde mig på ENDEL mycket bättre humör kan jag säga. Efter skolan promenixade jag till Rammelbergsvägen 2B och vattnade blommorna, sen hälsade jag på farmor. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och laddar till träningen. Ska springa tills jag spyr. Och ikväll måste jag läsa, 300 sidor.... Nä, men 100 iaf.

Har upptäckt hur otroligt dålig jag är på att använda mig kamera nu för tiden? Använder den aldrig, kommer aldrig ihåg. Har inte en ny bild på mig på jag vet inte hur länge. Nåja, får väl bli ändring på det.



Bara för att bli sedd i dina ögon måste jag vara bäst.
Om det är det som krävs, så tänker jag bli det.





Peyton! It's you.

What?
When all my dreams come true, the one I want next to me. It's you. It's you Peyton.

♥ ♥ ♥



Tack o hej för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0