I don't care what say I'm in love with you, they try to pull me away but they don’t know the truth, my heart’s crippled by the vein that I keep on closin’

Klockan ringde 06.33 på morgonen.
Ville ärligt dö när "om du lämnade mig nu" började spelas.
Men klev upp och tog på mig träningskläderna, slog igång tv;n,
gjorde frukost, mös i soffan och såg på vakna med the voice.
Blev hur pigg som helst. Klockan passerade sju och vart tusan var Ida?!
Skrev ett sms.

L - Inte sover du väl? ;)

I - Egentligen.. Men fan, jag kommer :-) Ska bara packa väska...

Så tränade vi på i en timme. Axlar, biceps, mage & rygg!
Jäkligt skönt att göra bort träningen sådär från morgonsidan.

När jag kom hem kröp jag ner under täcket med Niglas och vi såg den andra Johan Falk filmen. Den var bra den också. Dom är sämre än Beck men bättre än Wallander. Sen promenerade vi med vovvarna och lämnade tillbaka filmerna. Sen har vi bakat, kladdmuffins - gott som tusan kan jag meddela!

Ikväll ska jag vara med Elin. Otroligt tråkigt att vi aldrig nästan hinner vara med varandra nu för tiden. Skola, träning, pojkvän och en massa annat kommer ivägen hela tiden. Men ikväll då jäklar :-) Ida skulle kanske också komma. Himla mysigt!


I vått och torrt ♥

Tack och hej
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0