försöker följa hjärtats väg i varje steg jag tar och bara tanken att du finns, betyder så mycket nu

Har just landat här. Har städat lite här hemma (idag igen, +poäng). Promenerade hem från skolan idag, ganska skönt ändå. Upptäckte faktiskt att jag hade lite träningsvärk. Skönt men samtidigt jobbigt! However, träning idag. Is, blir nog roligt. Lite mer folk idag också :)

Släppte ut hundarna när jag kom hem. Och nu har Tottis lövjakt börjat. Så sjukt roligt att titta på när han springer (Totti spinger ja - tro det eller ej) och jagar löven som en idiot!


bilderna förklarar nog att han är ganska lat.
och sjuk en gång i månaden. men han är så söt :)

Och foppa;

ser ut som en råtta när han ligger ner ;)

Nu ska jag gå och äta köttsoppa.
Sen fortsätta läsa SMUTS, bara 200 sidor kvar tills imorgon, lycka till Lina!



Puss & go :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0