nittonde oktober

Nu är jag äntligen hemma igen. Så fruktansvärt skönt måste jag säga.
Äntligen, äntligen, äntligen.
Spendera 3,5 dag med ett lag som bara pratar finska, och Ida då förstås.
Det är nog något jag aldrig gör om. Tror jag - såhär i efterhand.
Åkte bil hem med mamma och pappa igår, så kom hem innan tåget från
Bollnäs ens hade gått. Så var hemma klockan åtta igårkväll, väldigt skönt
att vi kunde åka hem med dem. När jag kom hem kom Niklas hit. Mysigt!
Konstig hur man kan sakna någon när man bara varit utan varandra
tre dagar. Men det är väl så när man är kär antar jag :)

Men det har ju inte bara varit tråkigt. Är så kul när de försöker prata svenska.
Kan bli så himla fel ibland. Helgen har väl haft sina stunder också :)
Sosso, Laura, Sanna, FARMOR, banani-omena-leken,
och så mycket mera! Så ska väl inta klaga ;)

Hur bandyn har gått var inte så viktigt. Mest nöjd med min egen insats, för en gångs skull!
Och det var mitt syfte med att åka dit. Och inte helt fel att stänka in en hörna i nättaket heller ;)
Så helt okej har det ändå varit!

Två låtar som det har lyssnats på under helgen ;)

Basshunter är tydligen stor i finland?!


Funderade på att ta en springtur idag. Men min kropp säger nej.
Och med tanke på att jag spelat fyra matcher på tre dagar plus tränat fyra dagar
innan det så tror jag att jag är värd att vila idag. Känns så!
Ont i hela kroppen - typ.

Nu ska jag plugga. Prov i Branch&produktkunskap imorgon!
HEJRÅ :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0