come with me tonight we can make the night last forever

Våran skolvecka är inte så hektiskt om man säger så.
Ledig måndag, en lektion på tisdag (som jag sket i),
två lektioner idag, full dag imorgon och jag är ledig på fredag.
Grymt jobbig vecka om jag får säga det själv. MYTEN! HP

Idag slutade jag tolv, då kom pappa och hämtade mig så for vi och
hämtade ut mitt nya pass. Haha, ser ut som att jag snusar på bilden, muy bien!
Sen var jag och hälsade på Marianne på manhem. Inte sett henne på hur länge
som helst så jag kände att det var på tiden. Har inte ens hunnit gratta henne
efter bröllopet, skam! I övrigt var allting precis lika stökigt som det alltid
varit på manhemsskolan.

Nu har jag precis kommit hem från IP.
Jag och Niglas promenerade dit med Totti och såg lite bandy.
Jag har även träning 21.15. Och idag ska EVE J träna ;)

......och imorgon åker jag till Edsbyn.

VÄRLDENS FINASTE JACKA ÄR ÄVEN MIN NU ;) Täck pj!


brunt eller inte... :(

Pussis

Kommentarer
Postat av: riina

GO FOR BROWNIIE! :)

2009-10-14 @ 20:11:50
Postat av: James

du är så fint i blont! kanske lite mörkare blond nu när det är vinter? Men inte brunt!

2009-10-14 @ 22:40:26
Postat av: Evelina

Du är fin i båda :) Hihi, jo jag tränade ;) Lycka till i edsbyn nu! <3

2009-10-15 @ 06:52:01
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till i Edsbyn! Kör på som du alltid gör, du är bäst! :)

2009-10-15 @ 13:02:13
URL: http://stenmanida.blogg.se/
Postat av: regina

Brunt! :)

2009-10-15 @ 17:16:00
URL: http://reginanorback.blogg.se/
Postat av: Tesse

Hej igen.. Vi i Söderhamn vill lägga till att vi röstar för brunt=) Tycker du är jättefin i båda men sista bilden du lagt upp på bloggen med brunt hår i är du jättefin

2009-10-17 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0