belive that the sun will shine tomorrow

Min älskade dator är hemma på Slåtter 19 igen! ♥
Och vi var inte tvungen att betala något,
kanske var tur att mamma ringde och skällde ut dom sist ;)

Igår somnade jag halv tolv - och vaknade halv elva idag.
Elva timmars oavbruten sömn, välbehövligt och mycket skönt!

Vi har som sagt varit till Luleå en sväng idag.
Hämtat datorn och sprungit genom några affärer.
Hittade inte vad jag var ute efter.
Men kom hem med en bh, några trosor,
ett bälte, ett diadem, örhängen och lite sånt tjafs.
Och ett par uggs också förresten. Helt ok ändå :)

Men vars tusan ska man hitta ett linne som är färgglatt?!
Och inte med höstens tråkiga och mörka färger?!
Det är min fråga. Hatar blaskiga och mjuka färger.

40 års fest på två helger.
Och enligt Micke och Nille är det ALL IN som gäller.
Bring it! Blir nog kanoners tror jag ;)

Nu ska vi spela kort - hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0