all the hurt and the tears will be just history

Godmorgon får jag väl säga!
Både jag och Nille hade lång sovmorgon idag.
Vaknade halv elva och har legat och dragit oss i sängen ett bra tag.
Himla mysigt! Makaroner och korv till frukost ;)
Nu har han farit till skolan och jag ska åka på 30 minuter.

Har bara hjärt&lungräddning idag, ganska skönt måste jag säga.
Och imorgon tror jag inte att jag har nån skola alls,
måste kolla upp detdär.

Nu är isen på IP färdig! Äntligen
Skönt att äntligen komma ut, på stor is
istället för inne i den pluttiga, värdelösa ishallen

På Torsdag beger jag mig neråt i landet,
nämligen till Edsbyn. Spela World Cup med finskorna.
Har en lätt feeling av att det inte kommer gå så bra!
Men vi ska göra allt vi kan får vi väl säga.
Kul och spela iaf, så får man väl se det som
en chans att visa upp sig själv ;)



Gårdagen blev inte som planerad.
For ut och sprang istället för att se fotboll.
När jag kom hem började jag städa och möblera mitt rum.
Blev fint, ska visa sen ;)

Denhär nöter vi just nu!



Men nu ska jag kila vildare!
Puss&go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0