winding me up inside everytime we touch

Vågar knappt säga vad jag har gjort idag.
Jag har legat i vardagsrummet på en madrass från klockan ett tills nyss.. Förutom en halvtimme då jag städade undan här hemma. Det är nästan lite skamligt, tur som är får jag väl skylla på att jag kände mig risig i kroppen + min höft.

Kul att all snö har försvunnit. Nu är det slaskigt och äckligt igen - och halt som bara fan. Gick hem från skolan idag. Det regnade och jag halkade och höll på att slå ihjäl mig minst tre gånger. + att jag var helt sjuk pissnödig, höll på att dö. + att varje gång jag höll på att halka spänner man ju hela kroppen för att man blir rädd typ. SJUKT ont i höften vill jag meddela, började nästan gråta.

På tal om att gråta så har jag sett på "Helens små underverk" idag på nian. Fy vilken mysig film. Gud vad jag älskar barn har jag också kommit fram till. Eller okej - barn som är söta OCH snälla, inte nå snorungar. Men typ som Jamie i One Tree Hill och så Sarah i denhär filmen då, så sjukt söta :)


fast i filmen var hon mycket yngre :)

Och på tal om film så har jag sett den sjätte Johan Falk filmen, Sällskapsresan, en stund av Baby Mama, sett ett avsnitt av Christine (vilket jag sett en gång förut och det avsnittet jag såg idag var just det avsnittet jag sett tidigare, vad är oddsen liksom?), ett avsnitt av Gossip Girl, ULLARED och sista perioden av Luleås match. vet ni =)

Idag har jag haft smink på skolan, finare kläder, ingen mössa, haft jackan i skåpet! Förstår ni, första gången på riktigt länge. Lite pluspoäng åt mig ändå!

Idag har jag även kommit fram till att jag borde börja stiga upp mellan 06.00-06.30. För då är jag inte trött när jag vaknar. Men klockan sju har jag kommit in i nån jäkla djupsömn så det går knappt att kliva upp. Stiger man upp klockan sex hinner man duscha, äta frukost, se på tv, packa alla skolgrejer, kanske t.o.m en morgonpromenad. Och så är man trött på kvällen så man kan sova i tid, låter inte det som en bra grej?! Fast hur fan ska jag kunna stiga upp klockan sex om jag är vaken nu. Nja, får fundera på den saken ;-)

Nu jyrar jag alldeles för mycket och ni som orkat läsa igenom inlägget har gjort det bra. Nä NU ska jag inte skriva nå mer, felåt. GODNATT allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0