just leave the light on for me

Jag har gått och blivit sjuk.
Jäkligt trist måste jag säga
Och dålig timing, precis när vi har match.

Ligger i sängen och väntar på att senaste 90210 ska bli färdigt.
Måste nog vara bästa serien som finns, efter grey's... :)

Mamma tar då hand om mig iaf.
Köpte vitt bröd, kräm, godis, korv, glass, tidning, festis.
Hon vet hur man vill bli omhändertagen.
Dock har jag ätit två mackor och två skorpor på två dagar.
Men idag har jag ingen feber, så matlusten börjar komma tillbaka iaf :)


Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: jennipher

härligt att höra ;) finns inga bättre filmer!

2009-11-11 @ 20:44:28
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0