I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me

Inatt när jag inte kunde sova låg jag och räknade brädor i taket, blommor på tapeterna ja och sen när jag inte hade något mer att räkna så räknade jag dagar.

Jag och Niklas har varit tillsammans 245 dagar.
Jäklar vad tiden går fort alltså.

lägger alltid in den här bilden, jag vet.
men har typ ingen annan, fotar aldrig...


Sen räknade jag att det är 24 dagar tills vi åker till USA! :):):)
Får väl hoppas att de få dagarna som är kvar går lika fort som alla andra.

För er som undrar vad vi kommer göra där fortsätter läsa, andra slutar läsa här! :) Först kommer vi att åka till New York där vi kommer vara 2½ dag, sen flyger vi vidare till Miami. Där kommer vi att vara i 4 dagar, bara sola & bada ta det lugnt. Sen åker vi på kryssning, till Bahamas. Tror vi blir borta ungefär fyra dagar. Sen kommer vi tillbaka till Miami och därifrån åker vi till Fort Lauderdale där vi kommer bo två nätter. Där ska vi se på hockey och shoppa uta fan! Sen åker vi upp till Orlando efter västkusten, Tampa Bay och det där. Sen kommer vi fram till Orlando och är där dagarna som är kvar. Där firar vi även julafton och kommer besöka en massa roliga disneyparker, eller två stycken iaf. Har ju redan varit på två stycken sist vi var där. Sen flyger vi hem igen, blir borta sammanlagt 3 veckor. 6/12-27/12. Så kommer hem i perfekt timing till hjärtats födelsedag! ♥

Sen till det lite värre. 3 veckor - tre v e c k o r utan Niklas..
Men nog vet jag att det ska gå bra, det måste det göra :)

Nu ska jag krypa ner under täcket!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0