don't dream it's over

Denna vecka har varit helt konstig. Eftersom jag och Ida åkte till Sandviken i söndags och kom hem igår så känns det som att det är måndag idag. Ingen bra känsla, men det är ju trots allt helg iaf! :)

När vi kom fram till Sandviken åt vi när vi kom fram till stationen. Sen hämtade dom oss. Och i bilen sa han att vi skulle få göra fysprofilen med F19. Den var inte kul att göra kan jag ju säga. Beep test, 10-20-30 snabbhetstest brutalbänk, upp&nervända chins, spänsthopp, benböj & bänkpress. Är inte så nöjd med resultaten. Det enda jag är någolunda nöjd med är beepresultatet, och det var det enda som spelade nån roll. Eftersom dom kollar kondisen där! Tre ispass har vi också tränat, varje pass två timmar. Efter sista passet på tisdag så var vi tvungen att fara och springa, 7 jävla kilometer, 5 för dom som inte orkade. Jag sprang 7 och fyhelvete hur stolt jag var när jag och Åsa spurtade sista 100 meterna - så jävla nöjd med mig själv! Och intern matchen dagen efter gick galant, fick t.o.m göra mål :) Viktigt.

Har inte berättat om Halloween ännu. Var hur trevligt som helst när vi var här hemma hos mig. Singstar, ölspel, massa skratt osv :) Men sen for vi vidare till nån Oscar. Sjukt tråkigt, men vi fick oss några goda skratt åt.. Ja vad det var skippar vi och nämna, right? ;)



Nåt slags försök att se ut som lady gaga ;)

Imorgon äre 40års-ferre!
Först bowling och sen thaimat osv.
Blir nog riktigt kul ;)

Nu ska jag käka mormors goa palt,
sedan promenera iväg till IP och se bandy!



PUSS =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ohja, gott skratt fick vi ;)

2009-11-07 @ 11:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0