don't call my name, don't call my name

Nu är det bra precis 7 dagar tills vi är på g mot USA.
Sjukt hur fort tiden har gått. Nyss var det 10 månader kvar.
Men nu är det 7, s j u dagar kvar. OVERKLIGT

Men ska bli så otroligt roligt att åka iväg.
Har nog aldrig sett fram emot en resa såhär mycket.

Även denhär helgen har gått fort, som alla andra.
I fredags var det träning och mys med hjärtat innan han åkte.
Igår hade vi match som vi förlorade. Det var trist, men what to do..
Mot kvällskvisten kom mina tjejer hit, vi lagade mat,
spelade kort, pictionary och myste på. Kul hade vi! :)

Idag har vi stått i gallerian och sålt sponsorintyg.
Inte så kul, men pengar får vi väl tänka..
Sen kom min älskade farmor dit, så gick vi och strosade
runt och fikade lite. Sen promenerade jag hem.

Veckan kommer bestå av plugg, packning, träning,
match och... MYSA järnet med mitt hjärta! ♥
Jäkligt tråkigt att han ska åka iväg på landskamper
redan på fredag morgon. Kommer bara hinna sova
med varandra tre nätter.
Och sen blir det 25 nätter - utan varandra..
JÄVLIGT tungt.



Fast överhuvudtaget så lång tid utan varandra.. Fy..

Nu måste jag kila.
Middag på rammel klockan sju.
Och jag har inte ens duschat ännu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0