den visar att vi hör ihop

Shit vilken bra spellista jag just gjorde i spotify, överträffade nästan mig själv. En mysig spellista med massa lugna låtar, fytusiken vad jag kommer sova gott inatt. Sover själv inatt, igen.. Sovit själv sen i söndags. Tråkigt, men har varit sjuk och han fick inte bli sjuk. Han har iaf varit här ikväll en stund men nu har han åkt iväg till Fagersta, kommer hem på söndagmorgon, trist även det, men inte så mycket att göra åt saken :)

Jag ska vara duktig och plugga imorgon. Försöka göra bort en massa matte och börja med turismen. Ska även ta mig ut på en promenad imorgon. Känna hur kroppen känns, match på söndag. Hoppas, hoppas, hoppas att jag är kry och kan spela. Skulle vara så kul :)

Idaidaida - vart tusan ska jag börja?!
Gör det bara kort och enkelt.
Jag älskar dig! ♥





..och vilken jävla sommar vi hade sommaren -08.
Bästa NÅGONSIN! ♥

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där gjorde min dag :) Älskar dig!

2009-11-14 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0